sobota, 1 grudnia 2012

Who is he?

Od czego by tutaj zacząć... Hmm... Może od początku?  
Nazywam się Wojtek i interesuję się wieloma zagadnieniami, ale wszystkie one łączą się z tą najważniejszą- motoryzacją. Najbardziej wzbudzają we mnie zachwyt, starsze samochody zwane youngtimerami i freshtimerami, a szczególnie te wywodzące się z grupy VAG i FSO, lecz o tym opowiem kiedy indziej.

Skąd się tutaj wziąłem?
Zostałem zaproszony do współpracy przez Osprey'a, który namówił mnie do pisania tutaj. Był tylko jeden warunek: "Tylko nie same VAGi!" 
Zgodziłem się i postaram się dotrzymać danego słowa. 

Co robię w wolnym czasie? 
Zazwyczaj staram się jak najwięcej przebywać ze znajomymi na mieście, robiąc jakieś głupoty, ale niestety nie zawsze się tak da codziennie. Wtedy zasiadam do komputera i szukam inspiracji, z których mógłbym czerpać pomysły. Wynikiem tego była na przykład ostatnia próba zrobienia dzbana do shishy, z butelki po litrowym Jack'u, ale niestety nie udało się... 

Co lubię?
Odpowiem na to tylko jednym zdaniem. Lubię popijać dobre, schłodzone whisky, palić hookah i przebywać w towarzystwie miłych ludzi.


To tyle o mnie w skrócie. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz